طراحی گوگل پیکسل ۴ ای در رندرهای جدیدی به نمایش درآمد
نوشته شده توسط : ساحل

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی Google Pixel 4a باقی نمانده است. اما از همین حالا می‌توانیم طراحی گوگل پیکسل ۴ ای را در رندرهای تازه‌ای ببینیم.

 

وب‌سایت Pigtou طراحی گوگل پیکسل ۴ ای را با صفحه نمایش ۵.۸۳ اینچی و ابعاد ۱۴۴.۱۸ در ۶۹.۴۶ در ۸.۲ میلی‌متر توصیف کرده است. البته ضخامت گوشی در قسمت برآمده‌ی دوربین، به ۹.۱۳ میلی‌متر می‌رسد. انتظار می‌رود پنل دستگاه از نوع آمولد و چیپست آن، اسنپدراگون ۷۳۰ باشد.

در این رندرها، محل قرارگیری تک دوربین جلو و عقب را نیز می‌بینیم. اخیرا نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی بیرون آمد که کیفیت بالای آن را نشان می‌دادند. از دیگر مشخصات احتمالی، باید به وجود ۶ گیگ رم با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات اشاره کنیم. احتمالا قیمت گوگل پیکسل ۴ ای حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود و در دو رنگ عرضه خواهد شد.

پیش‌تر منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند در کنفرانس ۲۰۲۰ گوگل I/O بودیم؛ اما با شیوع ویروس کرونا آن مراسم لغو شد. حالا ظاهرا گوگل قصد دارد Pixel 4a را با برگزاری یک مراسم آنلاین معرفی کند؛ مانند کاری که اپل با آیفون اس ای ۲۰۲۰ کرد. به تازگی یک وب‌سایت آلمانی هم از آغاز فروش این گوشی هوشمند در روز دوم خرداد خبر داد.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433425/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-4-%d8%a7%db%8c/





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: